V petek, 28.3. 2025,  je učence 5.a in razredničarko Katjo Ilc Virant med poukom obiskala učiteljica Irena Satleri. Poznajo jo že dolgo časa, saj uči na naši šoli, v lanskem šolskem letu pa jih je učila v podaljšanem bivanju oz. RaP-u.  Prejšnji teden jih je presenetila, ko je prišla v razred čestitat njihovi sošolki Doroteji Eror in ji prinesla knjigo. To ni bila kar ena knjiga, ampak sveže natisnjena knjiga, ki jo je učiteljica Irena napisala, Doroteja pa ilustrirala. Z učiteljico Katjo sta se dogovorili, da pride tudi naslednji teden v razred in bodo učenci z učiteljico in sošolko izvedli intervju o nastajanju knjige. Ta naslednji obisk se je torej zgodil zadnji petek v marcu.

Učiteljica Irena je najprej predstavila svojo ljubezen do knjig, ki sega že od začetka OŠ. Prebrala je ogromno knjig, v najstniških letih pa začela pisati krajše zgodbe zase, kakšno pa je dala za prebrat tudi kakšni prijateljici. Takrat je pisala še na star pisalni stroj. V času službe v šoli je pred 20 in tudi 10 leti sodelovala z založbo Smar-team na literarnem natečaju »Z domišljijo na potep«. Takrat je z učenci sestavila »zmešano« pravljico iz več zgodb, ki je bila objavljena v skupni knjigi pravljic te založbe.

Pred dvema letoma se je izobraževala na 1., kasneje še 2. stopnji EFT-tapkanja (metoda čustvenega osvobajanja) in zdaj že dve šolski leti pomaga učencem zmanjševati in odpravljati neprijetna čustva s pomočjo te metode. Zato je prišla na idejo, da bi o tem napisala knjigo za otroke, v kateri bi pisala o odpravljanju strahu pred ocenjevanjem (naslov njene knjige je MOČ DOTIKA, podnaslov pa Lahko premagam strah pred ocenjevanjem).

Ob pisanju zgodbe se je spomnila na učenko Dorotejo Eror, ki jo je učila lansko šolsko leto v podaljšanem bivanju v 4. razredu. Prosila jo je za pomoč pri ustvarjanju njene knjige. Doroteja se je strinjala in je narisala vse ilustracije za njeno knjigo.

Za vsako sliko je porabila 10 do 20 minut. Za risanje vseh slik pa je porabila približno 2 meseca. Risala je z veseljem in bila zelo zadovoljna s končnim izdelkom.

Učenci 5.a so sošolki in učiteljici postavljali različna vprašanja.

Po končanem intervjuju so želeli učenci tudi preizkusiti, kako se tapka. Učiteljica jim je pokazala točke na obrazu in telesu in skupaj so odtapkali dva kroga. Pogovarjali so se tudi, pri katerih strahovih lahko tapkanje pomaga. Šolska ura je minila v prijetnem vzdušju.

Učenci naše šole si boste knjigo lahko izposodili v šolski knjižnici in tapkali zraven.

                                                                      

                                                                                                          Zapisala: Irena Satleri

(Skupno 37 obiskov, današnjih obiskov 1)